2007-04-16

What I've Done

Linkin Park What I've Done



In this farewell,

There’s no blood,

There’s no alibi.

‘Cause I’ve drawn regret,

From the truth,

Of a thousand lies.



So let mercy come,

And wash away…



What I’ve Done.

I’ll face myself,

To cross out what I’ve become.

Erase myself,

And let go of what I’ve done.



Put to rest,

What you thought of me.

While I clean this slate,

With the hands,

Of uncertainty.



So let mercy come,

And wash away…





What I’ve Done.

I’ll face myself,

To cross out what I’ve become.

Erase myself,

And let go of what I’ve done.



For What I’ve Done



I'll start again,

And whatever pain may come.

Today this ends,

I’m forgiving what I’ve done.



I’ll face myself,

To cross out what I’ve become.

Erase myself,

And let go of what I’ve done.

What I’ve done.



Forgiving What I’ve Done.



曾經所爲 在這首離別辭中

沒有鮮血

沒有狡辯

因爲我已在

數千個的事實中

請求得到寬恕

所以就讓救贖來吧

並且洗滌....





我都做了什麽啊

爲了掙脫

我將正視自己

我都變成什麽樣了啊

抹除過去

並且走出

以前的陰影





稍做休息

當我用不確定的雙手

清楚這張名單

你會怎樣看我

所以就讓救贖來吧

並且洗滌....





我都做了什麽啊

爲了掙脫

我將正視自己

我都變成什麽樣了啊

抹除過去

並且走出

以前的陰影



由于曾經所做

不論會帶來什麽樣的痛楚

我會重新開始

今天這一切都將結束

我正在寬恕....



我都做了什麽啊

爲了掙脫

我將正視自己

我都變成什麽樣了啊

抹除過去

並且走出

以前的陰影



沒有留言:

張貼留言