2006-06-28

Maybe Tomorrow

找了好幾天終於找到這首歌了!

上星期考完期末考後,龜在圖書館看了幾部電影

放鬆了不少心情!

尤其是看了衝擊效應

特別的喜歡他的配樂..

超愛他的音樂..

不過就是找不到載點可以抓下來

有點小小失望!

但是皇天不負苦心人

終於讓我找到了一首我最愛的



Maybe Tomorrow

I've been down and
I'm wondering why
These little black clouds
Keep walking around
With me
With me

It wastes time
And I'd rather be high
Think I'll walk me outside
And buy a rainbow smile
But be free
They're all free

So maybe tomorrow
I'll find my way home
So maybe tomorrow
I'll find my way home

I look around at beautiful life
Been the upperside of down
Been the inside of out
But we breathe

I wanna breeze and an open mind
I wanna swim in the ocean
Wanna take my time for me
All me

So maybe tomorrow
I'll find my way home
So maybe tomorrow
I'll find my way home

我是停下來並且我想知道為什麼這些小的烏雲繼續走動
與我
與我

它浪費時間並且我寧可會是快樂的認為
我將走向外面和將買彩虹微笑只是
是自由的他們任意是所有

我明天那麼可能將尋找我回家的路
我明天那麼可能將尋找我回家的路

我看美好的生活是較高級的
下來是裡面外面但我們呼吸

我想要微風
並且我想要游泳在海洋想要採取我的時刻
為我全部我的一個開放頭腦

我明天那麼可能將尋找我回家的路
我明天那麼可能將尋找我回家的路

沒有留言:

張貼留言